Obchodní podmínky
1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) obchodní společnosti JOYFLOWERS.CZ s.r.o., Korunní 969/33, Vinohrady, 12000 Praha 2, IČO 06829651, (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“ nebo také „zákazník“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese www.JOYFLOWERS.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).
1.2. Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
1.3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.
1.4. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.
1.5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než 6 měsíců nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).
1.6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.
Podmínky nákupu
1.7. Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“). V případě, že to webové rozhraní obchodu umožňuje, může kupující provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.
1.8. Způsob nákupu v našem Eshopu: Pokud máte vybráno, přejděte na Košík, zkontrolujte obsah a kliknutím na “Pokračovat” postupte na krok výběru “Kontaktní údaje”. Adresa, kterou vyplňujete jako první, je adresa fakturační a zároveň adresa, na kterou Vám máme zboží doručit. Pokud chcete zadat fakturační adresu jinou než doručovací, bude tak možné učinit ještě při výběru způsobu placení. Pokračujte na výběr “Způsobu doručení” a “Způsobu platby”. Vyberte dopravu a platbu, která vám nejlíp sedne a přejděte do posledního kroku objednávky kliknutím na políčko “Pokračovat”. Více informací o způsobech doručení a platby naleznete zde. Na základě zvolené platby budete přesměrováni na zabezpečenou platební bránu, kde můžete zaplatit platební kartou nebo přes Paypal.
1.9. Všechny objednávky podané prostřednictvím našeho internetového obchodu jsou pro zákazníky závazné. Dokončením objednávky potvrzujete souhlas s Obchodními podmínkami.
1.10. V okamžiku, kdy dokončíte objednávku, Vám na Vámi zadanou emailovou adresu pošleme potvrzovací email s informacemi o objednávce. Pokud by vám žádný email nedorazil, kontaktujte nás prosím na info@joyflowers.cz nebo na telefonním čísle 776 202 902
Způsoby doručení zboží
1.11. Všechno zboží v Eshopu máme i skladem, takže můžeme rovnou posílat. Na výběr máte z několika způsobů doručení. Aktuální ceny doručení naleznete v druhém kroku objednávky (nutné nejdříve vložit libovolný produkt do košíku). V případě jakéhokoliv problému s doručením nám napište na kontaktní telefon a email uveden v kontaktech: info@joyflowers.cz
1.12. Zásilková služba PPL a Česká pošta. V případě, že si přejete Zboží dodat prostřednictvím dopravce, předáváme Zboží k přepravě zpravidla do 24 hodin, nejpozději však do tří dnů. V případě zaslání Objednávky po 12:00 v pátek či den předcházející státnímu svátku, předáváme Zboží k přepravě zpravidla do 24 hodin od 9:00 hod nejbližšího následujícího pracovního dne. Budete-li požadovat pozdější den dodání, než jste sdělili při potvrzení Objednávky, musíte nám jej sdělit nejpozději následující pracovní den po obdržení potvrzení Objednávky. V případě, že to neučiníte, odpovídáte nám za škodu vzniklou případným nepřevzetím, či nedodáním zboží ve stanoveném, či dohodnutém termínu dodání. Samotná přeprava pak trvá většinou 1-2 pracovní dny. Pokud jste uvedli v objednávce správné telefonní číslo, doručovatel se s vámi v den doručení nejdříve spojí a domluvíte se na předání. Celkem na to máte 10 kalendářních dnů, než se balík vrátí zpět k nám
1.13. Upozornění: Doručování zboží je zajištěno prostřednictvím externích společností. Náš obchod tak nemůže ručit za zboží během přepravy a nemůže zajistit náhradu škody způsobenou špatným zacházením dopravce. Kupující je povinen přijatou zásilku převzít, zkontrolovat neporušenost obalů a v případě jakýchkoli závad vše ihned ohlásit přepravci samotnému. V žádném případě prosím nepřebírejte porušené zásilky. Všechny zásilky jsou bezpečně zabaleny, proto v případě porušeného obalu odmítněte zásilku převzít. Převzetím zásilky kupující stvrzuje, že zásilka splňovala všechny podmínky a na pozdější reklamace související s přepravou nebude brán zřetel.
1.14. Osobní odběr Zboží si můžete vyzvednout po obdržení potvrzovacího emailu (druhý email, který od nás dostanete) v našem kamenném obchodě v rámci otevírací doby na adrese: Korunní 33, Praha. Zboží na prodejně je pro Vás rezervováno po pět pracovních dnů od obdržení potvrzovacího emailu, že si Zboží můžete vyzvednout. Na prodejně lze platit buď v hotovosti, nebo kartou. U květin je třeba vyzvednout v den, na který jsou květiny objednány, neb se jedná o zvláštní zboží s menší trvanlivostí.
Cena zboží a platební podmínky
1.15. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:
a) Dobírka / Platba při doručení Celou částku zaplatíte hotově při převzetí balíku od zásilkové služby (Česká pošta nebo PPL). U PPL navíc máte možnost zaplatit kartou přímo řidiči, kdybyste u sebe náhodou neměli hotovost.
b) Platba kartou Pro platbu kartou budete přesměrováni na zabezpečenou a prověřenou platební bránu společnosti PayU. Zde zadáte veškeré potřebné informace z vaší karty a po dokončení platby se ihned dozvíte, zda se platba podařila. Pokud se zobrazí informace o neúspěšné platbě, můžete platbu opakovat nebo nás kontaktovat a případně vybrat jiný způsob. Zboží odešleme následující pracovní den, o čemž budete informováni emailem.
c) Platba přes Paypal Pro online platbu přes Paypal si zaklikněte políčko s logem Paypal. Pro dokončení objednávky budete přesměrováni na stránky Paypal, kde provedete platbu. Pokud se zobrazí informace o neúspěšné platbě, můžete platbu opakovat nebo nás kontaktovat a případně vybrat jiný způsob. Zboží odešleme následující pracovní den, o čemž budete informováni emailem.
1.16. V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.
Výměna a vrácení zboží
1.17. Kupující má v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Kupující odešle zásilku doporučeně na naši adresu na vlastní náklady nejpozději do 14 dnů od obdržení zboží. Zboží nesmí jevit známky jakéhokoliv používání, opotřebení a znečištění a musí být zasláno zpět v originálním obalu se všemi etiketami od výrobce spolu s kopií dokladu o koupi v našem obchodě. Jakmile nám bude zboží doručeno, zkontrolujeme ho a pokud nebude nijak opotřebené nebo porušené, provedeme výměnu. V případě výměny si zákazník vybere jakoukoliv věc z naší nabídky a případný rozdíl v ceně uhradí (nebo mu bude vrácen přeplatek, pokud vyměněná věc bude mít nižší hodnotu). V případě výměny nebo vrácení zboží nebude zákazníkovi vrácena částka placená za poštovné (doručení). Dopravu zboží od zákazníka hradí vždy zákazník. Možnost vrácení a výměny se nevztahuje na nákup dárkových poukazů.
NUTNO SI VYZJISTIT JAK JE TO U KVĚTINÁŘSTVÍ – DODATEK ŽE NAPŘÍKLAD KVĚTINY NELZE VRACET PROTOŽE NEJDE O TRVANLIVÉ ZBOŽÍ A NELZE VRACET PENÍZE A REKLAMOVAT??
1.18. V případě odstoupení od smlouvy vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí.
1.19. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
1.20. Zrušení objednávky je možné jak ze strany zákazníka, tak i dodavatele. Obě strany mohou zrušit objednávku bez udání důvodu.V případě, že dojde ke zrušení objednávky ze strany dodavatele, bude zákazníka neprodleně kontaktovat a uvede důvod zrušení objednávky. Kupující je v případě zrušení již vyexpedované objednávky (zrušení objednávky po jejím zabalení a odeslání nebo nepřevzetí zásilky od dopravce) povinen zaplatit prodávajícímu storno poplatek ve výši 200 Kč, který pokryje dodavateli náklady, spojené s expedicí zboží. Toto ujednání platí také pro zásilky, zaslané na dobírku, které kupující nepřevezme a neuhradí tedy náklady na dopravu a balné
1.21. V rámci akcí “doprava zdarma” se jedná pouze o slevu na zboží v hodnotě dopravy. V případě, že se kupující rozhodne zboží zakoupené v akci “doprava zdarma” vrátit, je rovněž povinen storno poplatek za dopravu uhradit.
1.22. V případě, že kupující neuhradí poplatek 200 Kč do 10 – ti dnů od obdržení podkladů k platbě storno poplatku, je předán dluh k vymáhání specialistům na vymáhání pohledávek.
Reklamace zboží a záruka
1.23. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).
1.24. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
a) má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
b) se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí,nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
c) zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
d) je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
1.25. Případné reklamace zboží zakoupeného v tomto e-shopu budou vyřízeny v souladu s právním řádem platným v ČR. V případě, že chce zákazník reklamovat zakoupené zboží, kontaktuje dodavatele přes email, uvede zde typ výrobku a popis závady. Obratem bude vyrozuměn o dalším postupu. Prosím, neposílejte zboží zpět bez předchozí dohody.
1.26. Nároky z odpovědnosti za vady a ze záruky (reklamace) se nevztahují na závady způsobené běžným opotřebením či nesprávným použitím. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci neprodleně po vzniku vady. Reklamované zboží nám musí být doručeno spolu s písemným oznámením vad, a obsahovat by mělo i volbu vypořádání nároku kupujícího podle zákona, jinak bude reklamace považována za neplatnou. Také musí být přiložena kopie originálního dokladu o koupi zboží v internetovém nebo kamenném obchodě Joy Flowers.
1.27. Reklamaci budeme posuzovat v souladu s pokyny stanovenými výrobcem zboží nebo jeho zástupcem, resp. výrobci takové zboží odešleme k vyjádření a vyřízení. Reklamované zboží nám prosím pošlete řádně zabalené proti poškození při přepravě.
1.28. Náklady spojené se zasláním reklamovaného zboží směrem od zákazníka nese zákazník. V případě kladného vyřízení reklamace je zákazníkovi zasláno opravené nebo vyměněné zboží zpět na náklady Joy Flowers. Maximální doba vyřízení reklamace je zákonem stanovena na 30 dní. Zboží na reklamaci posílejte ve vhodném obalu na adresu: Joy Flowers, Korunní 33, 120 00, Praha. Dopravce neručí za špatně zabalené zásilky a zboží poničené při přepravě nebude moci být přijato k vyřízení reklamace.Kupní cena za vrácené či reklamované Zboží Vám budou vráceny formou odpovídající Vaší volbě platební metody, případně dle předchozí domluvy lze i jinak.
Závěrečná ustanovení
1.29. Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
1.30. Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty,(dále společně vše jen jako „osobní údaje“).
1.31. Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu. Nezvolí-li kupující jinou možnost, souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu. Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy.
1.32. Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.
1.33. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.
1.34. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů